Claudia Pavel, programul care o ajută să slăbească 6 kilograme în 6 săptămâni

0
13

 Claudia Pavel, programul care o ajută să slăbească 6 kilograme în 6 săptămâni

Claudia Pavel şi-a propus ca în doar şase săptămâni să revină la o formă fizică de invidiat, iar antrenamentul pe care îl va urma o va ajuta să scape de şase kilograme într-o lună şi jumătate.

Artista merge de trei ori pe săptămână la Bodyshape Transformation Center, unde urmează un antrenament de tip circuit, de doar 45 de minute. Pe lângă antrenamentul în sine, Claudia Pavel este foarte atentă la dieta pe care o urmează, vedeta ţinând cont de un plan alimentar personalizat trasat de nutriţionist, care o poate ajuta să-şi tonifieze musculatura şi să scape rapid de surplusul de kilograme. În plus, artista este mai motivată şi chiar poate scăpa de dependenţa de dulciuri sau carbohidraţi.

Potrivit unor statistici realizate de specialiştii Bodyshape, în 2018 mii de bucureşteni au scpăat de 1,5 tone de grăsime.

Claudia Pavel mărturiseşte că a ales acest tip de antrenament întrucât, pe lângă faptul că a auzi că este eficient, îl consideră o modalitate de a face sport mult mai distractivă, mai energizantă decât altele.

„Căutam de câteva luni un loc nou de făcut sport. Eu mă plicitisesc foarte repede. O perioadă am făcut pilates foarte mult sau sport la sală singură. Simţeam nevoia de o nouă provocare. Eu cred în semne şi am văzut că mulţi prieteni de-ai mei se duc la Bodyshape. Chiar şi Remus, colegul meu de la Ferma, mi-a recomandat Bodyshape. A fost o alegere extraordinară pentru că mă simt foarte bine după antrenament. Este un tip de mişcare care mie îmi place foarte mult. Mă ajută fizic şi psihic, îmi dă energie şi plec fericită. Antrenamentele sunt pe bază de circuite, funcţioneaza foarte bine. Îmi place că este energie, muzică, lumea se exteriorizeaza, antrenorii sunt super tari, frumoşi”, declară artista.

Vedeta trage de sfori, împinge o sanie grea, ridică şi aruncă mingea medicinală face genuflexiuni, fandări cu greutăţi de 10 kg, împinge gantere, face crunch-uri cu forfecări şi placă pentru abdomen, ramat la bezi elastice, chiar loveşte cu barosul într-o anvelopă de tractor. Tot timpul supravegheată de antrenorii cu experienţă, campioni naţionali la diverse categorii.