Dieta cu albuș de ou. Cum poți slăbi cu acest aliment zeci de kilograme

0
96

Foarte multe persoane își doresc să slăbească într-un timp extrem de scurt foarte multe kilograme. Însă, specialiștii atrag atenția asupra acestui tip de slăbit.

  • Sfatul zilei
    Sfatul zilei 28 ianuarie 2019. Probleme în relațiile amoroase pentru acești nativi
  • Horoscop
    Horoscop 24 ianuarie 2019 – Gemenii o iau de la zero!

Pentru că, oricât de repede ai slăbi, tot atât de repede este te și poți îngrășa la loc. De aceea, este necesar să faci niște schimbări în alimentație. Iar una dintre schimvbări este să renunți la gălbenușul de ou.

Albușurile de ou reprezintă o sursă de proteine (dar cu zero grăsimi), în timp ce gălbenușul are vitamine, grasimi și aminoacizi esențiali, așa că în timpul dietei, este obligatoriu să introducem și ouăle.

Albușul de ou este un aliment foarte versatil, așa că poate fi folosit în rețete diversificate și gustoase: omlete, sandwichuri sau salate. Cea mai simplă modalitate de a introduce albușul de ou în alimentație este să înlocuiești fiecare ou întreg din rețete cu două albușuri. În acest mod, vei putea reduce colesterolul și caloriile din preparate.

Proteinele pe care ouăle le furnizează sunt extrem de ușor absorbire de corp, spre deosebire de proteinele din carne. Specialiștii afirmă că proteinele din carne se pierd în proporție de 30% în procesul digestiei.

  • Stiri
    Cizmele, preferatele sezonului
  • Regalitate
    Ce mănâncă Meghan Markle dimineața

La micul dejun, poți consuma o omletă din albuș de ou. Pe lângă faptul că va ajuta digestia, aceasta va contribui și la menținerea senzației de sațietate. Astfel vei putea slăbi ușor, fără să te îngrași la loc.

La prânz, poți alege o salată în care să înlocuiești brânza pe care o folosești în mod frecvent cu albușurile de la 3 ouă fierte tare. Astfel, numărul de calorii din salată va fi simțitot mai mare. O altă variantă este să combini trei albușuri de ou fiert tare cu puțin muștar și cu legume crude(castravete, roșie, salată verde).

Pentru a folosi albușul de ou în preparate la cuptor, se poate adăuga și o lingură de ulei vegetal. La cină, înlocuiește albușurile de ou cu carne. 85 de grame de carne slabă de vită pregătită la grătar sunt echivalente cu trei albușuri de ou mare.

Tot la cină, mai pot fi asociate albușuri de ou cu cartofi și cu cereale sau cu fructe și legume.

Citește și: Dieta astrală. Când este cel mai bun moment să slăbești, potrivit maestrului Voropchievici