Dieta Plank. Slăbești 9 kilograme în numai 14 zile

0
83

Deși nu este dextrem de cunoscută, dieta Plank este una dintre dietele pe care ar trebui să le iei în considerare dacă vrei să slăbești sănătos și să nu mai pui la loc aceste kilograme.

  • Cura de Slabire
    Dieta cu albuș de ou. Cum poți slăbi cu acest aliment zeci de kilograme
  • Cura de Slabire
    Dieta americană. Slăbești până la cinci kilograme în numai 5 zile

Specialiştii susţin că regimul, bazat foarte mult pe carne de vită, ouă, legume şi fructe, trebuie ţinut doar două săptămâni, pentru că îţi modifică metabolismul şi te ajută să-ţi menţii mai uşor greutatea corporala.

Cei care au ținut această dietă susțin că au reușit să slăbească 9 kilograme în doar 14 zile.

Este interzis să consumi vreun fel de alcool (bere, vin, tarie) şi trebuie să foloseşti doar sare dietetică şi să bei cel puțin doi litri de lichide pe zi (ceai cu lămâie şi cafea fără zahăr ori apă minerală slab acidulată).

Pentru ca dieta să dea roade, trebuie să respecți fiecare masă și să nu înlocuiești vreun aliment.

O dată pe săptămână însă, poţi mânca oricât din mâncarea ta preferată, fără să te temi că te poți îngrășa. Iată meniul pe o săptămână, potrivit libertatea.ro:

LUNI Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte). La prânz: 2 ouă fierte tari şi spanac fiert (cu puțină sare) – cât vrei (exclus pâine) Seara: 1 grătar de carne de vită şi salată verde cu ţelină – cât vrei (exclus pâine)

MARŢI Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte). La prânz: 1 grătar de carne de vită, salată verde şi fructe – cât vrei (exclus pâine) Seara: şuncă de Praga – cât vrei (exclus pâine)

  • Cura de Slabire
    Dieta chinezească. Scapi de cinci kilograme în cinci zile
  • Cura de Slabire
    Dieta de 72 de ore. Slăbești patru kilograme și nu le mai pui la loc

MIERCURI Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) cu 50 g pâine intermediară

La prânz: 2 ouă fierte tari cu salata verde şi roşii – cât vrei (exclus pâine)

Seara: şuncă de Praga şi salată verde – cât vrei (fără pâine)

JOI Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) cu 50 g pâine intermediară. La prânz: 1 ou + morcovi fierţi (sau cruzi) + Schwitezer – cât vrei (exclus paine) Seara: fructe cu iaurt – cât vrei (exclus pâine)

VINERI Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) +morcovi cruzi raşi cu lămâie şi nimic altceva La prânz: peşte fiert + roşii – cât vrei (exclus paine) Seara: 1 grătar de vacă + salată verde – cât vrei (fără pâine)

SÂMBĂTĂ Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) + 50 g pâine intermediară La prânz: pui la grătar – cât vrei (exclus pâine) Seara: 2 ouă fierte tari + morcovi – cât vrei (fără pâine)

DUMINCĂ Dimineaţa: ceai cu lămâie şi nimic altceva La prânz: 1 grătar de vacă + fructe – cât vrei (exclus pâine) Seara: orice şi cât vrei (mâncarea preferată).

Citește și: Dieta Rina, desființată de un medic cunoscut: „E o prostie”