Dieta suedeză cu care slăbești până la 5 kilograme în 7 zile

0
158

Foarte multe persoane își doresc să mai dea jos câteva kilograme înainte de sărbători pentru a arăta perfect în ținutele speciale de petrecere.

  • Cura de Slabire
    Mihaela Bilic, dieta cu merdenele. Iată cum slăbești cu alimentul preferat
  • Cura de Slabire
    Cum a slăbit Mihaela Tatu în timp record: „Aveam aproape o sută de kilograme, m-am speriat…”

În cazul în care și tu vrei să slăbești până la 5 kilograme în numai 7 zile, atunci poți încerca dieta suedeză. Ai voie să consumi din toate grupele de alimente, dar cu măsură. De dimineață, este recomandat terciul din făină de hrișcă. Aceasta este extrem de bună pentru digestie și oferă senzația de sațietate. În plus, se consumă mult lapte în această dietă.

Dieta suedeză, pe zile, potrivit lyla.ro:

Luni
Mic dejun: 1 pahar de lapte cu conținut redus de grăsime și terci din făină de hrișcă.
Prânz: 100 g brânză de vacă, salată de roșii, ceapă și piper și un pahar de lapte cald.
Cina: 3 cartofi copți, 200 g de sfeclă de zahăr la care se adaugă smântână cu conținut redus de grasime, 1 felie de pâine neagră.

Marti
Mic dejun: 1 pahar de lapte și terci din făină de hrișcă.
Prânz: 250 g de pește fiert, 2 cartofi fierți, salată verde cu o linguriță de ulei vegetal.
Cina: 200 g de salată din varză albă și ceapă, la care poți adăuga o linguriță de ulei vegetal și 1 ou fiert, 1 pahar de lapte.

Citește și: Mihaela Bilic, dieta cu merdenele. Iată cum slăbești cu alimentul preferat

  • Cura de Slabire
    Dieta de Crăciun care te scapă de toate kilogramele în plus până la sărbători
  • Dieta si Sport
    Dieta anului 2019 pentru a scăpa de grăsimea abdominală

Miercuri
Mic dejun: 1 pahar de lapte, 60 g brânză de vaci, 1 felie de pâine neagră.
Prânz: 250 g pui la cuptor fără piele, 100 g de salată de legume la alegere, 1 pahar de suc natural de mere.
Cina: 150 g de piure de cartofi, 80 g de brânză de vaci, 1 felie de pâine neagră, un pahar cu lapte.

Ce se consumă înainte de fiecare masă

Joi
Mic dejun: 1 pahar cu suc natural de mere, 2 felii de pâine prăjită.
Prânz: 100 g de terci din făină de hrișcă, la care adaugi o bucată mică de carne fiartă, 150-200 g de mere sau portocale.
Cina: 100 g orez brun, 150 g de salată de roșii, ceapă și o linguriță de ulei vegetal, 1 pahar de lapte.

Vineri
Mic dejun: 1 pahar de iaurt cu conținut redus de grăsime, 1 portocală.
Pranz: o bucățică de pui fără piele, 100 g de cartofi fierți, o ceașcă de ceai fără zahăr.
Cina: 150 g căpșuni sau portocale, 200 g din orice fruct la alegere(mere, pere, kiwi, prune etc), 1 pahar de suc natural de mere.

Sâmbătă
Mic dejun: 1 pahar de lapte, 200 g de terci din făină de hrișcă.
Prânz: 150 g de cartofi fierți, 150 g de carne fiartă, 1 măr, 1 portocală.
Cina: 100 g de orez brun, 200 g de salată din varza albă, castraveți, piper verde, ceapă și o linguriță de ulei vegetal.

Duminică
Mic dejun: 1 pahar de lapte, 150 g de orez brun fiert.
Prânz: 200 g de pește fiert sau prăjit, 100 g de cartofi fierți, 1 măr, 1 portocală, 1 ceașcă de suc natural de portocale.
Cina: salată din legume la alegere, 1 felie de pâine neagră, 1 măr, 1 pahar de suc natural de mere.

Este de asemenea recomandat să bei un pahar mare de apă înaintea fiecărei mese. Poți să pui și puțină zeamă în apă.